Lietuviškų dainų žodžiai tekstai Rusiškų dainų tekstai, žodžiai, тексты песен Populiariausių lietuviškų dainų žodžiai Naujausių lietuviškų dainų žodžiai
A B C Č D E F G H I J K L M N O P Q R S Š T U V W X Z Ž 0-9

Dainų tekstų paieškos rezultatai nuo 41 iki 6063 pagal užklausą pieno

41. Bavarija - Spalvotas
Didžiulis stebuklas mūsų pasaulis užlies auksu dangų tekanti saulė vaivorykštės juostom junkime širdis lai meilės ir džiaugsmo spalvos mus šildys pried. spalvotas, spalvotas spalvotas dangus spalvotas pasaulis kurį myli žmogus...

42. Juozas (Muzikos akademija) - Afrika
Skrendu į afriką... afrika – sapnų šalis, afrika – tai rojus žemėje, nes afrikoj saulės per naktis, džambo-lei, skrendu į afriką. afrika – spalvų gama, afrika – tokia viena, džambo-lei, ole-ole-mambo-wey afrika visiem laikam, ji...

43. Ekspresas - Hey hey gali gali
Kartą sutikau tave beeinančią vieną ir iš karto aš tave parverčiau ant šieno gėrėm mes abu tada šviežią karvės pieną vakarui atėjus mes valgėme kiaulieną, bulves kasėme abu rudenį lietingą tu tada man pasakei, tavo vardas inga. samagoną...

44. Lauris Reiniks - Rytas pienės pūke
Migla glosto šilku ryte o mes skęstam šiltam sapne naktis gyva mūsų delnuos nenoriu paleisti jos aš bijau pažadint tave suprasti, kad tai tik sapnas, deja bijau, bijau kerus išsklaidyt lai miega dar ant pienės pūko tavo...

45. ŽAS - Faina (žemdirbiui kaime)
Kožną rytą, gaidžiui užgiedojus aš keliuosi pjauti vasarojų mano dalgio ašmenys atšipę ryto saulė kaitriai šildo plikę šįryt dirbti velniškai aš tingiu visas pelnas runkelių man dingo vėl važiuosiu į kelių blokadą pasiimsiu butelaitį ir...

46. Vaidas Baumila ir M-1 - Pajudam (Vasara 2013)
Kai lazerių šviesa ištaško dangų su muzika mes įkvepiam nakties per kopas aš nešu tave ant rankų o tu dedi man galvą ant peties kai pirmas autobusas kelia miestą bučiuojamės gale sėdėdami vieni mes tyčia pasiklydę pakeleiviai pritrūkę laiko...

47. Aleksandras (Žvaigždžių vartai) - O tam saulėtam pajūry
Buvo vasara, jūra ir saulė kopų smilgose, pienių laukuos, tas laimingas užburtas pasaulis man atrodė paskendęs žieduos. o mes laimingi kaip vaikai prie jūros krykštavom ilgai. degė žemė karštais spinduliais, man atrodė - to nieks...

48. Kalėdinės dainos - Lietuvių liaudies daina - Oi ant kalno bačkelė, Kalėda
Oi ant kalno bačkelė, kalėda, o po kalnu alų varė, kalėda, o po kalnu alų varė, kalėda. sėdi vyrai užu stalo, kalėda, o moterys ant uslano, kalėda, o mergelės ant krėslalio, kalėda, o berneliai priešais pecių, kalėda. valgo vyrai...

49. Eglė (Dangus 2) - Meilės virėjas
Aš išalkusi tavo meilės ir jos tūkstančių patiekalų, kaip norėčiau imti ir pavalgyt bet gaminti jėgų neturiu. gal geriau aš palauksiu virėjo, kurio rankose puodai lyg vėjas verda, švilpia, ūžia ir skraido, jam trumpam atsikvėpt nėra...

50. Mixuss - Palik mane
Nepajutau, kaip staiga visa tai mum nutiko žinau - tai klaida. keik tik save, kodėl nepavyko - neklausk niekada. kvepia tai pabaiga. kaip dramos teatre, mūsų istoriją svarstė kieme. draugų rate, klausinėjęs neklauski dėl ko ir už...

51. Foje - Kibernetiniai žaislai
Mes žinom medžiagas formas daiktų mes žinom kas yra gera ir bloga mes žinom kaip metai keičia metus ir kaip nuo žaibo apsaugoti stogą tiktai nežinome kas tai lietus kas tai žvaigždės gėlės dangus nes nuo vaikystės mums bruko...

52. Žygeivių dainos - Marija Magdalena
Ei, tumba tumba rasa o-o-o-o-o esam šaunūs keliauninkai, savo kojų šeimininkai. lietuvos keliais mes einam, traukiam dainą, linksmą dainą. ei, tumba tumba rasa o-o-o-o-o štai žygeiviai atkeliauja, o daina su jais draugauja, sunku...

53. Virgis Stakėnas - Mano ferma
Niekad nemaniau, kad reikės kaime niekad neganiau bandos ligi rudens niekad nemokėjau pravaryt pradalgės niekad nenorėjau ant dirvono prisėst ferma mano, mano ferma pati dabar viską matai ferma mano, mano ferma ko gero, tu man...

54. Aš atradau kukutį
Aš atradau kukutį ant kelmelio tupintį, šilko lizdą vejantį, kiaušinėlį dedantį. aš kiaušinį paėmiau, motinėlei padaviau. man motutė — bandelę, aš bandelę — kiaulelei. man kiaulelė — paršelį, aš paršelį — vilkeliui. man tas...

55. Kalėdinės - Oi ant kalno bačkelė, Kalėda

56. Ganja Ma - Odė Vilniaus pieninei
Senukai-šunys nugriovė vilniaus pieninę! kaip blogai! kaip blogai! kaip blogai! iš kur mes gausim pieno dabar?! senukai-šunys, jie tokie seni, jie dantų neturi, bet užtai moka griauti pieninę!!! och, tos sabakos! kiek daug mieste senų...

57. Virė virė košę
Virė virė košę vaikai atsilošę. įnešė pieno, — vaiko nė vieno, įnešė ledo, — vaikai atsirado. kam davė šaukštely, kam davė bliūdely, kam davė šukelėj, kam davė saujelėj, o tam mažulėliui liko pagramdėlis. taku taku versmelėn...

58. Kosmo - Mes danguje
Tavo akys taip svaigina, tavo lūpos kužda man žodžius, labai švelnius. man atrodo, kad mes rojuj, man atrodo gulim pievoje kaip adomas ir ieva. priedainis: la la la la mes danguje... la la la la mes danguje... išsimaudę vyno...

59. Neda - Pusė valandos
Pusę valandos svetimam mieste aš ramiai einu gatve pusę valandos tavo glėbyje aš lengvai tirpau vakar vakare pusė valandos ir visa diena jau prabėgo nejučia pusę valandos neradau tavęs bet tiek to – laikui bėgant, atsirasi...

60. Ganiau karves ant kalnelio
Ganiau karves ant kalnelio, ėdi ralio! atneš pieno po puodelį, ėdi ralio! ėsk, karvute, ko neėdi? nepriėsi, bus man bėda, ėdi ralio! ganiau karves po slėnelį, ėdi ralio! atneš pieno po bačkelę, ėdi ralio! ėsk, karvute, ko neėdi?...

<<< Atgal     [3] puslapis iš 4     Toliau >>>
<<  [3]  4

DainuTekstai.lt yra lietuviškų ir tarptautinių dainų tekstų archyvas. Visi dainų tekstai yra jų autorių nuosavybė ir pateikiami tik informaciniais tikslais. Visi vaizdo klipai yra iš Youtube.com, čia pateikiama tik automatinė Youtube klipų paieška. Muzikos/mp3 parsisiuntimo svetainė nesiūlo. ** All lyrics are property of their respective owners and are provided for educational and informative use only. All possible music videos are from Youtube, we do not host any video on our server, this is only an automatic search for videos provided by Youtube.