Lietuviškų dainų žodžiai tekstai Rusiškų dainų tekstai, žodžiai, тексты песен Populiariausių lietuviškų dainų žodžiai Naujausių lietuviškų dainų žodžiai
A B C Č D E F G H I J K L M N O P Q R S Š T U V W X Z Ž 0-9

Dainų tekstų paieškos rezultatai nuo 61 iki 8080 pagal užklausą šventa

61. Lukas ir Goda - Joninės ligoninės
Come on, goda, einam švęsti, kol šou biznis vis dar klesti. mano mėgstamiausios šventės bus 365 dienos per metus. come on, goda, aš galiu būti tavo vyr. prodiuseriu. mano nedarbo dienos bus 365 dienos per metus. come on, goda, jei į...

62. Onsa - Pakabink (Muzikos akademija 2)
Aš lyg paveikslas, kuris tau tinka, tu įsirėmink ir pakabink mane švelniau, sumažink bėgį taip, kad kasnakt matyčiau kaip tu miegi. aš tavo kryžius, šiek tiek nešventas, bet pasiryžęs tapt šventumo vertas. tiesiog paimk mane už...

63. Berneen - Miesto džiunglės
Apkabink mane miesto džiunglėse leisk pabūt laukime pabučiuok ir greičiau... dieną ir vakare miega gatvės ir mirga šviesos mes laukiam kaip užburti miesto džiunglės tylėti kviečia tylėk ir tu, jei gali padaryk man mažytę šventę prieik,...

64. Olialia pupytės - Mūsų fiesta
O-o-o, tai mūsų fiesta... (x2) mes taip norim šokti, šioj muzikoj paskęst visą naktį šėlti ir negailėt savęs mes visus uždegsim, širdys suliepsnos tu nepasislėpsi nuo šventės šios į mūsų fiestą susirinks geri draugai, visą miestą drebins...

65. Eugenijus Ostapenko - Daina gimtadieniui
Likimo dovana šiandien tik tau skirta, gimtadienio žvaigždė sužibo tau lange. širdie, dainas dainuok, gyvenki ir svajok, mylėki ir tikėk, kad laimė šypsenoj. tau laimė uždainuos gimtadienio vardu - valio valio valio - skaičiuosime...

66. Andrius Kaniava - Daina apie Vilnių
aš lauksiu prie vilniaus, prie pasakų miesto, su meile prabudusia, mašinų smalkėm atskiesta, kur metai, lyg tas popierinis laivelis, svajoja nuskęst, bet vis plaukia ir plaukia ir plaukia pro šalį. čia barstome...

67. Kalėdinės dainos - Rūlė - Kalėdos
Sniegas užnešė šventę, kuri kalėdos vardu. žmonės kraustos iš proto, skuba pirkt daug dovanų... bet jei nuoširdžiai - man patinka kalėdos, mūsų namuose. man patinka tavo akys ir žvakės atsispindys jose man patinka kalėdos - mūsų...

68. Gytis Paškevičius - Dar vienos Kalėdos
Žiema, sliduma nuklojo mano kelius sniegu užpustys tavo kiemo vartus kiaurą naktį mūsų mieste neges languos žiburiai su naujom dovanom nueis miegoti vaikai kalėdų medį aš kirtau jį kitos rankos pastatys vėl tau paskambint...

69. ŽAS - Po stikliuką
Oi, patinka, patinka man vestuvės - šventė žiauriai nuostabi. nėr tokių, kas ten nebuvęs, gerti ir dainuoti ten gali. štai piršlys, piršlys vėl sako kalbą, vėl degtinė darosi karti. sėdžiu linksmas, linksmas aš prie stalo, džiaugiuosi, kad...

70. O mum žiema - Kalėdinė pasaka
Paskutinį sapno pėdsaką, minčių išvytą šiltos akys, tik pabudusios, pamato baltą rytą ritasi žeme žinia, prikeldama visus iš miego vos duris pravėręs, įkritau į pusnį sniego ech, jau kalėdos, kūčios... ei! nešim gėrį jums rieškučiuos...

71. Advento naktys
Advento naktys šaltos, ilgos. malda, mūs dieve, į tave. atsiųsk mums sūnų atpirkėją, atsiųski, prašome tave. beribio skausmo širdys pilnos, ir žemėj nuodėmių gausu. sūnus tik dievo, atpirkėjas, galės apgint mus nuo klaidų. ateik...

72. Marijonas Mikutavičius - Gėjai niekadėjai
Mažas berniukas kai buvau, dažnai aš klausdavau savo mamos. kai aš užaugsiu, kas tada bus, ar aš būsiu normalus? pyng pong pyng pyng pong. nuo vaikystės imponuoja žymūs visuomenės veikėjai. tik paaugęs sužinai, kad kai kurie iš jų yra...

73. Vytautas Kernagis - Tobulas eilėraštis
Vosilką rankoje laikai visai kitaip negu po karo atėjo nuostabūs laikai miške rasos žemčiūgai karo iš laimės, ne nuo pagirių parkristum į gėlėtą veją o virš gimtųjų pagirių vėjelis debesėlį veja kasdien ką nors vis pamatai į sielą...

74. Domantas Razauskas - Pavasaris
Išdegė pūgos, kariasi žodžiai lyja pavasario lietūs nuobodžiai ir keliasi dangūs aukštais ir aušta ir ašaros tavo krenta su paukščiais ir mylisi pievos, ir gesta žibintai beprotiškai baikščiai tu juos užgesintai sūpynėse supasi-nesisupa...

75. Laimutis Purvinis - Keturiasdešimt metų
Šiandieną tau nei daug, nei mažai - tik keturiasdešimt metų. pražydo, išsiskleidė tavosios jaunystės žiedai. nors plaukuose ir matosi jau baltų verpetų, tačiau nuo šito niekas dar nepabėgo tikrai. ir 40 vasarų, ir 40 žiemų - per jas...

76. Marijampolės choras - The Prayer (Chorų karai)
Maldauju, būk šviesa apšvieski mūs kelius padėk išmintimi kai nežinia užklups lai tai bus mada lai paklysim mes veski mus tenai palydėk širdim kur ramybę siela ras la luce che to dai (šviesa mūsų širdžių) nel cuore restero...

77. Edmundas Kučinskas ir brolis Rimvydas - Prie mėlynos jūros
Prie jūros, prie mėlynos jūros įkaitusios saulėj figūros ir mes abudu kaip balti laivai susitikom nelauktai. jei būtum tu saulėj įdegus, tarp tūkstančių liktum prasmegus, ir aš praplaukęs būčiau pro tave mėlynų bangų srove. nuo jūros...

78. Rytis Cicinas - Maratonas
Kai miestas užmiega ir slypi tamsa antai restoranas atgyja staiga čia liejas šampanas ir šou programa merginos jums šoka kankaną nakčia iššaukim šampaną pripilkim taures lai taurė suskamba kaip smuiko styga mes dar pasėdėsim naktis...

79. K.U.R.V.A - Ištrūkti iš kasdienybės
Leisk man tave nunešti, kur tik nori, tu tik tarki žodį, broli. su laiku pasieksim saulę kuri ne degina, o šildo savo spinduliais iš saujų... ar žinai kur veda šie keliai? į nežinią ir tylą, taip būdavo dažnai, kad negalėdavai pakilti,...

80. 16hz - Galera
Laivas švartavavosi atplaukęs krante į išdraskytą šoną daužės banga ant denio dainavo piratai girti gėrė už tai, kad liko gyvi per daugelį metų laivą užpustė šventosios smėlis tapo jo uostu sėdėjo prie stalo jūreiviai žili dėkojo likimui mes...

<<< Atgal     [4] puslapis iš 4
<<  [4]

DainuTekstai.lt yra lietuviškų ir tarptautinių dainų tekstų archyvas. Visi dainų tekstai yra jų autorių nuosavybė ir pateikiami tik informaciniais tikslais. Visi vaizdo klipai yra iš Youtube.com, čia pateikiama tik automatinė Youtube klipų paieška. Muzikos/mp3 parsisiuntimo svetainė nesiūlo. ** All lyrics are property of their respective owners and are provided for educational and informative use only. All possible music videos are from Youtube, we do not host any video on our server, this is only an automatic search for videos provided by Youtube.